Disney, przez lata postrzegany jako autorytet w dziedzinie rozrywki dla najmłodszych, podjął bardzo niepokojące działania. Firma ogłosiła niedawno, że zorganizuje pierwszą imprezę „Gay Nite” w swoim parku w Anaheim.
Ukochane przez dzieci postacie, takie jak Myszka Miki i Minnie zostały przekształcone w ikony społeczności LGBT!
Lobby LGBT wywiera ogromną presję na dyrektora generalnego Disneya, Roberta Igera kierując swoją agendę do najmłodszych widzów. Z tego powodu CitizenGO przygotowuje kampanię skierowaną do reklamodawców Disneya, takich jak Mattel Inc. i Marriott Hotels & Resorts.
Celem CitizenGO jest zmuszenie Disneya do powrotu do swoich korzeni, czyli fabryki marzeń dla dzieci, wolnej od ideologicznej propagandy. Można to zrobić, wpływając na wyniki finansowe firmy, a Państwa wsparcie jest kluczowe!
Disney już teraz boryka się z trudnościami finansowymi, jego akcje są na najniższym poziomie od dwóch lat, a firma ponosi ogromne straty w dziedzinie usług streamingowych. Razem możemy wywrzeć presję na Roberta Igera, aby porzucił szkodliwą politykę Disneya, a także chronić niewinność naszych dzieci.
CitizenGO prosi o wsparcie, aby chronić dzieci przed propagandą LGBTQ Disneya
https://go.citizengo.org/PL-2023-05-22-Global-OT-FMA-NA-Disney2023_OTD-Disney2023_OTD_LP-OTD-PL.html
Disney ogłosił, że 13 i 15 czerwca odbędzie się ich pierwsza impreza „Pride Nite”, podczas której takie postacie jak Myszka Miki i Myszka Minnie wystąpią w specjalnych tęczowych kostiumach. Całe wydarzenie ma być jednym, wielki świętem ruchu LGBTQ.
Tym skandalicznym działaniem, Disney łamie obowiązujące w stanie Floryda prawo, które zabrania dyskusji na temat orientacji seksualnej i tożsamości płciowej z dziećmi, które nie ukończyły czwartej klasy.
Lobby LGBT wywiera ogromną presję na dyrektora generalnego Disneya, Roberta Igera, forsując ideologię gender i kierując ją w stronę dzieci. Nie możemy na to dłużej pozwalać.
Zespół CitizenGO rozpoczął masową kampanię, w której zwraca się do reklamodawców Disneya w celu powstrzymania parad „Gay Pride” (z ang. Dumni z bycia gejami).
CitizenGO wykorzysta platformy cyfrowe, aby dotrzeć do reklamodawców Disneya takich jak Mattel i Marriott Hotels & Resorts, a także poinformuje ich o promowaniu przez firmę treści LGBT oraz ideologii gender wśród dzieci.
Może umknął naszej uwadze fakt, że widzowie telewizyjni oraz subskrybenci platformy Disney+ płacą przecież znaczne kwoty za dostęp do rozrywki Disneya. Oznacza to, że mimo ich neutralnej lub negatywnej postawy wobec postępowej agendy firmy, prawdopodobnie płacą Disneyowi za jej promowanie. Dodatkowo, wersja podstawowa Disney+ obejmuje reklamy.
Stanowi to znaczną część rocznych przychodów firmy, które mogłyby zostać wykorzystane na promowanie treści zgodnych z właściwymi wartościami.
Teraz nadszedł czas do działania!
Sukces kampanii CitizenGO i jej ogromne poparcie zmusiłyby Disneya do zrobienia kroku w tył. Miejmy nadzieje, że zamiast działać w interesie lobby LGBT, firma powróci do swojej pierwotnej roli, promując prawdziwe wartości wśród najmłodszych.
Mogą Państwo wesprzeć kampanię CitizenGO skierowaną do reklamodawców Disneya, dostawców usług telewizyjnych oraz platform streamingowych, aby powstrzymać promowanie treści LGBT wśród dzieci.
https://go.citizengo.org/PL-2023-05-22-Global-OT-FMA-NA-Disney2023_OTD-Disney2023_OTD_LP-OTD-PL.html
Akcje Disneya osiągnęły najniższy poziom w ciągu dwóch lat, po tym, jak firma ogłosiła straty ze swojej działalności streamingowej. W czwartym kwartale 2022 roku, Disney+ stracił ok. półtora miliarda dolarów, co również przyczyniło się do zwolnień pracowników.
Kierując kampanię do firm, które płacą Disneyowi ukryte opłaty za przekazywanie ich treści, czyli jego reklamodawców, platform telewizyjnych i streamingowych, możemy uderzyć tam, gdzie boli najbardziej – w finanse. W ten sposób zmusimy Disneya do zaprzestania promocji niebezpiecznej radykalnej ideologii „woke”.
Trzeba naciskać na dyrektora generalnego Disneya, Roberta Igera, aby podjął właściwe działania i porzucił obecną politykę firmy polegającą na promowaniu agendy LGBT oraz ideologii gender wśród dzieci.
W rzeczywistości, dyrektor generalny Disneya wielokrotnie sugerował, że chciałby porzucić ideologie „woke”. Oto, co powiedział:
„Czy podoba mi się to, że Disney jest uwikłany w 'kontrowersje’? Oczywiście, że nie. To może mieć negatywny wpływ na firmę. I jeśli mogę coś zrobić, aby uspokoić tę sytuację, to zamierzam to zrobić.”
Nadszedł czas. Zatrzymajmy radykalne, lewicowe lobby LGBT, które wpływa negatywnie na Disneya.
Pamiętajmy, że jest to walka o niewinność naszych dzieci. To walka o naszą przyszłość. I to jest walka, którą możemy i musimy wygrać.
Więcej informacji w języku angielskim:
How Disney is indoctrinating your kids in the ways of woke while they watch Saturday morning cartoons (Daily Mail) https://www.dailymail.co.uk/news/article-11732617/How-Disney-indoctrinating-kids-woke-cartoons.html
Leaked Disney Zoom Meeting EXPOSES Company’s Efforts To Make LGBTQ Issues A Focus In Films And Theme Parks (Turning Point USA) https://www.tpusa.com/live/leaked-disney-zoom-meeting-exposes-companys-efforts-to-make-lgbtq-issues-a-focus-in-films-and-theme-parks
Disney begins largest wave of layoffs, targeting thousands at ESPN, Parks, and other divisions (CNN) https://edition.cnn.com/2023/04/24/media/disney-begin-layoffs/index.html
Disneyland will host its first-ever Pride Nite this coming Pride Month. Here’s what to know. (Usa Today) https://eu.usatoday.com/story/travel/experience/america/theme-parks/2023/04/18/disneyland-pride-nite-pride-month-event/11658030002/
Disney publicizes first official LGBTQ event at Disneyland right after DeSantis threatens the company (Insider) https://www.businessinsider.com/disney-lgbtq-pride-event-disneyland-ron-desantis-threatens-prison-2023-4